Feeds:
Innlegg
Kommentarer

Archive for 13. juli 2011

Må si meg strålende fornøyd med feriens aller første dag! Starta med herlig frokost på verandaen med radioen på i bakgrunnen før det bar avgårde til sommerens første loppemarked – Og jammen fikk jeg ikke med meg litt saker hjem også! Til den nette sum av 170 kroner kunne jeg fylle bilen med følgende:

Et fint gammelt nattbord

settebord

To sengesett i flotte farger + en stor hvit duk

Nydelige glassfat (som jeg gleder meg til å bruke når jeg sitter ute og nyter sola på den nye terassen vår!)

Stilig aviskurv

To sommerdyner i herlige mønstre

Lysestaker som er perfekte til fest

Når det gjelder møblene har jeg funnet masse gode idèer i bloggverdenen på hva jeg kan gjøre med dem, men det tenker jeg kommer i et annet innlegg! Så nå håper jeg for fremtiden, at jeg endelig skal få realisert – i alle fall noen- av de mange hobby/oppussingsprosjektene jeg har liggende på vent… Sommerferien har en tendens til å fly så alt for fort avgårde, så kanskje ender det opp som høst/vinterprosjekter? Vel, har i alle fall ingen planer om å bli student på si det kommende barnehageåret, så da satser jeg på litt mer disponibel fritid!

Read Full Post »